Mensen helpen zit bij ons in het bloed. We vinden het belangrijk dat we mensen helpen zoals we zelf ook geholpen willen worden. Daarom hebben we onze servicedesk zo ingericht dat je deze 24/7 kunt raadplegen. Je kunt hier onbeperkt vragen stellen of problemen melden. Er is altijd iemand die je helpt.
Ticket aanmaken
Voor zaken waar geen directe actie van ons voor nodig is, kun je een ticket aanmaken in ons ticketsysteem. Klik hier voor het ticketsysteem.
Bellen tussen 8:00 uur en 17:00 uur
Je kunt ons bellen wanneer onze aandacht wel direct nodig is. Bel ons op +31 (0)88 – 6 000 000
Bellen na 17:00 uur en voor 8:00 uur
Het kan natuurlijk dat er ook buiten de kantooruren behoefte is om ons mee te laten kijken of een vraag te stellen. In dat geval kun je ons bereiken op [telefoonnummer x]
Veelgestelde vragen
Hier staan een aantal van de meest gestelde vragen aan onze supportafdeling. Wellicht staat het antwoord dat je zoekt ertussen.