Beheer

Werkplekbeheer

Een belangrijk onderdeel van het beheer is het zogenaamde werkplekbeheer, het beheren van de fysieke werkplek van een medewerker. Denk hier bijvoorbeeld aan goed werkende en afgestelde monitoren, ergonomische muizen en toetsenborden en natuurlijk een snelle computer.

Division IT zorgt er zo voor dat de infrastructuur van A tot Z goed is geregeld.

Is er iets kapot? Geen probleem! Een belletje naar onze Servicedesk en wij gaan ervoor zorgen dat er een vervanging komt.

Serverbeheer

Een ander belangrijk onderdeel van het beheer is het serverbeheer, je raadt het al; het beheren van de server(s). Een server is een steunpilaar van een organisatie. In de dagelijkse gang van zaken ben je afhankelijk van de bedrijfsservers op het gebied van opslag, software of gebruikersbeheer. Het is dus van cruciaal belang dat deze blijven werken.

Division IT monitort servers 24/7 om niet alleen acute problemen snel op te pakken, maar ook om eventuele problemen ver van tevoren zien aan te komen.

Systeembeheer

Systeembeheer is actief beheer binnen de organisatie, dat wordt uitgevoerd door zogenaamde ‘systeembeheerders’. Met het woord systeem wordt gerefereerd naar het soort computersysteem waar je mee werkt.

Bij Division IT hebben wij meerdere gediplomeerde systeembeheerders die niet kunnen wachten om je van dienst te zijn. Zij zijn verantwoordelijk voor de goede werking van alle computersystemen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het maken van back-ups, het installeren van updates, het installeren en configureren van hard- en software, het beveiligen van het computernetwerk en nog veel meer!

Printbeheer

Printers kunnen alleen goed functioneren als ze voorzien zijn van de juiste verbruiksartikelen (toner of inkt) en tijdig onderhoud krijgen. Het bestellen van verbruiksartikelen en het benodigde onderhoud gebeurt soms niet op tijd waardoor er niet geprint kan worden. Om de continuïteit van de bedrijfsvoering te borgen is het belangrijk dat hier maatregelen voor worden genomen. Het ontzorgen van de klant zit in het DNA van Division IT. Om een oplossing aan te dragen heeft Division IT een nieuwe dienst gelanceerd: “Division Managed Printing”. Dit is een dienst waarbij de klant de mogelijkheid heeft om op een bestaande of nieuwe printer een serviceovereenkomst af te sluiten.

Binnen een vooraf bepaald aantal uren worden storingen met de printer binnen deze serviceovereenkomst opgelost.

Door nieuwe technieken is het mogelijk om de aanwezige toner- en inktstanden uit te lezen. Bij een vooraf bepaalde minimumwaarde wordt er tijdig nieuwe toner of inkt naar je verzonden.

Je kunt binnen deze overeenkomst kiezen voor het betalen van een prijs per afgedrukte pagina of per gebruikte toner/ inktcartridge.

Je bent altijd voorzien van verbruiksartikelen en hoeft zelf geen bestellingen meer te plaatsen!

Servicedesk

De servicedesk is een centraal punt van interactie tussen Division IT en jouw bedrijf. Onze servicedesk wordt bezet door een team van systeembeheerders. Dit betekent dat de servicedesk niet een doorschuifluik voor techneuten is.

Je hebt direct de goede persoon aan de telefoon als er een probleem, verandering of vraag is.

De mail wordt snel beantwoord.

Wachtrijen kennen wij niet, want er wordt direct opgenomen.

Een persoonlijke, klantvriendelijke aanpak staat bij ons hoog in het vaandel!

Squares